הבלוג

האם פיתוח אתר מגביל אותי?

האם פיתוח אתר מגביל אותי ?

האם פיתוח אתר מגביל אותי ? זאת שאלת השאלות ובמאמר זה אנסה להשיב עד כמה שניתן כאשר נמצאים בשלב "סיעור המוחות" וחושבים מה הכי טוב עבורי (לא אני גרשון, אלא את/ה הקורא/ת כמובן) ומהי השיטה הכי נכונה לבחירת יצירת האתר ניתקל בשתי שיטות – האם כדאי לי להשקיע בפיתוח אתר מאפס כאשר אני מעוניינ/ת במוצר בסיסי ? או להשתמש ולהוריד מאוסף התבניות המוכנות והחינמיות תבנית אשר תתאים (פחות או יותר) לצורך שלי שלשמו אני מעוניינ/ת להקים את האתר או הבלוג.

מה קורה אם אני מוריד/ה תבנית חינמית

לכאורה נשמע שחיפוש תבנית כלשהי במאגר התבניות הינה מעשה של השקעת זמן עד למציאת התבנית הנחשקת ואז אפשר לחגוג , מעולם לא היה קל יותר. אז זהו שלא ! התבנית שהורדת למעשה הינה תבנית שמישהו פיתח ולמעשה מגביל אותך "לחיות" לפי התבנית שלו ובזה מסתכם העניין , ובדרך כלל לתבנית יתווספו גם כל מיני תוספים שייתכן וגם בכלל לא תזדקק/י אליהם לא עכשיו ולא בעתיד אז מדוע אתה צריך אותם במערכת, שהאתר יתפוס עוד משקל טעינה? והרבה יותר מזה…בחירת התבנית, אני מאמין, נעשית באקראי וללא ידיעה מאיזו חברה התבנית שהתקנת. ללא כל "אבא ואמא" שיעמדו מאחורי יצירת התבנית זה למעשה די צעד חובבני, לעניות דעתי. אצלי יש לך אחריות ו"אבא אמא" עבור התבנית.

מה קורה למעשה כאשר מדובר בפיתוח מאפס ?

אז האם פיתוח אתר מגביל אותי ? המשמעות של פיתוח מאפס היא כשמיים וארץ לעומת הורדת והתקנת תבנית אתר מהמאגר, למעשה לאחר שמאפיינים במסודר מה יהיה באתר אז בממשק הניהול יהיו רק את הדברים שאת/ה תזדקקו אליהם ואין שום הגבלה, יש את כל החופש המוחלט להכניס כמות תכנים כמה שרוצים מטקסטים עבור מאמרים, תמונות, סרטוני וידיאו, העלאת של קובץ (לדוגמת PDF) והכל אבל הכל לפי העיצוב שאת/ה אוהב/ת..שאת/ה הלקוח/ה בחר/ה ויתרה מזו – אם יוצרים בממשק הניהול ממשק נוח וקל מאוד להבנה, לתפעול ולעדכון התכנים אז בכלל אפשר לישון בשקט וממש ליהנות מאופן הכנסת התכנים באתר. אין כלל את המסגרת הזאת שאותה תבנית אתר שרצית להוריד מהמאגר "מכתיב" לך, ואני שואל אותך : מדוע לא לפרוץ את התבנית הזאת? למה שלא יהיה לך בניהול רק מה שאתה צריך עבור השימוש באתר?

ומה בנוגע להוספת תוספים במערכת ?

גם בנושא של התוספים,אגב רבים יסכימו איתי – שכמות מאסיבית של תוספים במערכת איננה בריאה כלל למערכת האתר – גם מבחינת נושא שהאתר יטען באיטיות וגם כמה שיהיו יותר תוספים כך יהיה להאקרים הזדמנות לפרוץ לאתר. (נכון, אין להם מה לחפש שם, אבל עבורם זה יהיה מה זה כייף), אז אנו לא רואים שעל כל רצון שחורג ממסמך האיפיון יש להתקין תוסף ולהרוס את הקוד הנקי שקיבלת מאיתנו. מאיתנו הנך מקבל/ת את המינימום תוספים והכי איכותיים והמבוקשים בשוק שרק עבור האתר שלך צריכים להיות ואלו התוספים הבסיסיים ביותר.

אבל תשמע, פיתוח מאפס זה יעלה לי המון כסף, לא ?

ממש אבל ממש לא, אתרים בסיסיים אשר מפותחים מאפס לא בהכרח זו השקעה של 15 או 20 אלף ₪ , יש גם כאלו מפתחים שמפתחים אתרים איכותיים במחירים נוחים לגמרי וכל ההשקעה עם חוויית השירות (שלדוגמה אני GDdesign מספק, את/ה בהחלט מוזמנ/ת ליצור קשר ולהתייעץ עימי בנושא) שווה כל שקל ועוד תצאו עם חיוך ומאוד מרוצים.

אז לאחר שקראת את המאמר : האם באמת פיתוח אתר מאפס מגביל אותי ? ואני מאוד מקווה שהשתכנעת והנך יותר ממוזמנ/ת לפנות אליי לעיצוב ופיתוח אתר עבור העסק שלך.

את המאמר הנ"ל שקראתם זה עתה הינה כתיבה מקורית שלי לכן כל הזכויות שמורות לכותב המאמר (לי בלבד) לכן אין לשנות, לשכתב, לתקן, למחוק, להוסיף, להעתיק, לצלם, לשכפל, לפרסם, להציג בפומבי, להפיץ, למסור לצד שלישי או לעשות כל שימוש אחר, מסחרי או לא מסחרי אחר בתכנים ו/או בתכני האתר.

צרו עימי קשר

השתכנעתם ?? יותר ממוזמנים ליצור עימי קשר, לקבלת פרטים נוספים ואשמח לתת לכם מענה על כל שאלה ותהייה