הבלוג

מה הם השלבים ליצירת אתר תדמית?

מה הם השלבים ליצירת אתר תדמית?

פתחתם את העסק שלכם/שלכן ואתם/אתן מעוניינים/מעוניינות לחשוף אותו לעולם, אז איפה ניתן לחשוף אותו בצורה קלה יחסית? כמובן, באינטרנט….אז על מנת לדעת יותר פרטים כתבתי פה על כל תהליך יצירת אתר
תדמית ומה הם השלבים?

אתר תדמית – אתר עבור העסק החדש שזה עתה פתחתם או עבור העסק הקיים ואתם רוצים לקבל הרבה יותר חשיפה וגם לקוחות מהרשת, אתר תדמית הוא למעשה חלון הראווה שלכם או שלכן בעלי ובעלות העסקים שנמצא ברשת כדי למשוך את קהל הגולשים/גולשות שלכם/שלכן ועל מנת שהאתר ימשוך עליו להיות מושך ויזואלית ומעודכן בעיצוב שלו, כמובן המותאם לאופי בעל העסק ולאופי העסק עצמו או במילים אחרות : שידבר את העסק בצורה ויזואלית.

אז על מנת לאפשר לקהל הגולשים/גולשות יוכלו להיחשף אל בעלי/בעלות העסקים הרי שכל עסק זקוק שיהיה לו אתר תדמית המייצג את עצמו בגאווה רבה צריך לעבור מספר שלבים כדי ליצור אותו :
שלב 1: המאפיין ו/או המעצב/ת יושבים עם בעל/ת העסק כדי לאפיין את האתר, זאת אומרת שיוצרים מסמך אשר בו יכללו כל הסקיצות הראשוניות (שרבוטים) של האתר מבחינת מיקומים, מבחינת פונקציונליות (בכתב בלבד) וגם ייכתב בו הרצון או החזון של בעל/ת העסק.

שלב 2: המעצב/ת יושבים ומעצבים מספר סקיצות הרבה יותר גראפיות על מנת לקבל את המראה, את הסגנון שמלווה את האתר עצמו ועל בעל/ת העסק לבחור מתוך מבחר מצומצם של סקיצות ,סקיצה אחת שבעל/ת העסק בוחרים – אם מדובר בסכימת הצבעים, אם מדובר בסגנון של האותיות או בשמם המקצועי – פונטים. ומאוד חשוב שהפונטים יהיו קלים לקריאה וברורים ולא עם עיטורים או מסולסלים או בעלי אפקט כלשהו מוזר.

שלב 3: לאחר שבעל/ת העסק בחר/ה את העיצוב שהכי מתאים עבורו/עבורה וכן גם בוצעה חתימה על העיצוב השלב השלישי בשלבים הוא שלב הפיתוח או הבנייה של האתר, פעם בזמנו השיטה של פיתוח אתר תדמית היה באמצעות פיתוח בקוד , כיום פיתוח בקוד יותר מתאים לחברות הגדולות שזקוקות לפיתוח מתוחכם שבעבורו יש צורך לכתוב קוד מותאם,וגם הפיתוח בקוד הוא הרבה הרבה יותר יקר , כיום בניית האתרים התקדמה לכלים שאיתם בונים את האתרים ישנם בוני אתרים שהם די חובבנים שיותר אלו המעצבים/מעצבות ישתמשו וישנם בוני אתרים ממש מקצועיים שהם השילוב של קוד ושל גרירת אלמנטים בדיוק כמו שקיים בכלים החובבניים בכלי מסוג כזה עבדכם הנאמן עובד איתו ונהנה מכל רגע.

מאוד חשוב שהאתר של בעל/ת העסק יהיה איכותי וברמה גבוהה גם מבחינה חיצונית-ויזואלית וגם מ"בפנים", מבחינת הקוד עצמו שיהיה איכותי ונקי ויש לבקש ממפתח האתר שיבדוק איך קוד האתר נוצר מכלי בונה האתרים , אם הקוד הנוצר הוא קוד מלוכלך אז אומר שנבנה בכלי בונה אתרים חובבני מאוד , אם הקוד הוא מופחת הרי שבעל/ת העסק קיבל אתר איכותי וברמה גבוהה.

שלב 4: לאחר סיום פיתוח האתר שהוא כולל גם התאמה לניידים – לפטופ ונייד , עוברים יחד עם בעל/ת העסק רואים שהכל כמו שצריך וכמו שאומרים "סוגרים פינות קטנות" ולאחר האישור מעלים את האתר לאוויר – לאחסון , כמובן שעבור העלאת האתר לאוויר יש צורך בדומיין (כתובת האתר) ובאחסון האתר ויש מלא חברות אשר עוסקות בתחום.

וכל אלו למעשה ההיררכיה של יצירת אתר תדמית או עמוד נחיתה או אפילו כרטיס ביקור דיגיטלי, אך עיקר מאמר זה אני יותר מתמקד באתר תדמית, המוצר העיקרי שלי. כמובן שאתר תדמית הוא למעשה נכס אינטרנטי לכל דבר ועניין , ובכל נכס גם בו יש צורך להשקיע את הזמן כדי לקדם אותו אז לכן יש צורך להשקיע ולכתוב כמה שיותר מאמרים בבלוג של האתר, בנוסף לעניין הקידום עצמו שמקדם האתר של בעל/ת העסק עושה.
יש לכם שאלות נוספות? רוצים להתייעץ? מעוניינים לעבור ביחד על האתר המיושן שלך ? יותר ממוזמנים/מוזמנות לפנות אליי

את המאמר הנ"ל שקראתם זה עתה הינה כתיבה מקורית שלי לכן כל הזכויות שמורות לכותב המאמר (לי בלבד) לכן אין לשנות, לשכתב, לתקן, למחוק, להוסיף, להעתיק, לצלם, לשכפל, לפרסם, להציג בפומבי, להפיץ, למסור לצד שלישי או לעשות כל שימוש אחר, מסחרי או לא מסחרי אחר בתכנים ו/או בתכני האתר.

צרו עימי קשר

השתכנעתם ?? יותר ממוזמנים ליצור עימי קשר, לקבלת פרטים נוספים ואשמח לתת לכם מענה על כל שאלה ותהייה