הבלוג

תמונת חליפות

פוסט פתיחה ומה הקטע של החליפות ?

אני מאוד שמח שהגעתם לבלוג שלי, של GDdesign, ברוכים הבאים. הרבה מאוד זמן שחשבתי והתלבטתי בהחלטה על פתיחת בלוג באתר שלי ועל אילו מאמרים אני אכתוב בעצם? אז אמרתי לעצמי שאני אתחיל עם כמה ואז נראה איך זה יזרום במהלך הזמן. אומנם אומנות הכתיבה היא איננה הצד החזק שלי כל כך (למרות שבילדותי הייתי ממלא אינספור במחברות שלמות עם סיפורים "למגירה" מפרי הדימיון שלי) וכיום אני אוהב יותר לעצב ולבנות / לפתח אתרים מאפס שזו הנישה המקצועית שאני מאוד אוהב מתוך תוכי. אז אם אתה או את תאהבו את סגנון המאמרים שלי אתם יותר ממוזמנים לקרוא להנאתכם, אם כי עליי לציין שיהיו פוסטים שאני כותב את דעותיי על נושאים שונים ולאו דווקא תסכימו איתי, אך מאידך זה כייף לשתף את מה שבלב ולהוציא אותו על הכתב ולדעת שאנשים קראו את המאמר.

אז לאחר כל קטע הפתיחה החגיגי הזה בטח שאלת עצמך מה באמת הקטע של החליפות?

שאלה יותר ממצוינת, במהלך שידרוג האתר שבו הנך נמצא/ת (בפעם המי יודע כמה) בו נזכרתי בהכנות החתונה שלי,נכון אני מסכים זה די מוזר אבל עובדה. איך רצנו לתאם את הכל – אולם, מוסיקה, צלמים, לבוש – אשתי מתאמת את שמלת הכלה , אותי מגיע לחנות החליפות חתן ושם אמרו לי תבחר דוגמה של חליפה ואנו נתאים לך את החליפה בדיוק למידה שלך שתיראה טיפ-טופ. ומתוך המחשבה על הלבוש היה לי הבזק ואמרתי לעצמי רגע ! זה בעצם מה שאני נותן גם ללקוחות שבאים שאעצב ואבנה להם אתר, וזה גם חלק מהחזון שלי, של GDdesign – שהאתר של הלקוח/ה יראה טיפ-טופ ומעלה. אין יותר ולא יהיה יותר מחליפה מותאמת אישית, למידה של החתן. כך גם פה אותו הדבר – אני מעצב ללקוח/ה לאחר פגישת איפיון מסודרת ומאורגנת את עיצוב האתר לפי צרכי הלקוח/ה, לפי המידות שהוא / היא צריכים , ולבסוף מעלים עיצוב אתר ברמה גבוהה, חתיכית אך עם זאת מאופקת ולא עם יותר מדי שגעונות שקופצים ישר לעיניים (על כך בפוסט אחר משמע המשך יבוא…). וגם בנוסף שהאתר הינו אתר קל משקל וללא הרבה מאוד תוספים במערכת הניהול.
כי כיום אתר תדמית עיצובו,פיתוח שלו והעלתו לאוויר זה אומנם תהליך, אך תהליך מאוד מרגש שהרי זהו למעשה סוג של "כרטיס ביקור אינטראקטיבי" עבור העסק, שמציג את שירותי העסק, ולדעתי זה מרגש ממש כמו התהליך המרגש שעברתי (כמובן יחד עם אשתי) עבור כל ההכנות לחתונה שלנו (והיה כייף לא נורמלי). ובמיוחד כל הלחץ מהתהליך יורד כאשר הכל נעשה בנועם ובחיוך ולבסוף בלחיצת יד שהלקוח/ה סמוכים ובטוחים כי הם בהחלט יודעים שהם נמצאים בידיים טובות מבחינת מתן השירות.

אז איזה שירות אתה בדיוק נותן, רק להבהרה?

GDdesign נותן שירות ברמה אחרת לגמרי, אני תמיד אבל תמיד זמין במידה ויש שאלות או תהיות כפי שכתבתי בדף הבית בכל אמצעי התקשורת המקובלים אם זה במייל או בוואטסאפ או בטלפון ותמיד תקבלו תשובה ,ואם ייקח עוד יום או יומיים האחריות הינה עליי שלא תישארו ללא מענה על השאלה או התהייה – כי השירות עבור הלקוח הוא מעל הכל. אני מעולם לא אברח לך הלקוח או הלקוחה (וקראתי בפוסטים ברשתות החברתיות על נותני שירות כאלו שברחו ללקוחות שלהם ולא סיימו את הפרוייקט מכל מיני סיבות – לדעתי לא מוצדקות. אם התחלת פרוייקט עבור לקוח/ה – שב, סיים אותו עד לסופו…תיצור עוד לקוח מרוצה).

 

אז שיהיה לכולנו בהצלחה !

את המאמר הנ"ל שקראתם זה עתה הינה כתיבה מקורית שלי לכן כל הזכויות שמורות לכותב המאמר (לי בלבד) לכן אין לשנות, לשכתב, לתקן, למחוק, להוסיף, להעתיק, לצלם, לשכפל, לפרסם, להציג בפומבי, להפיץ, למסור לצד שלישי או לעשות כל שימוש אחר, מסחרי או לא מסחרי אחר בתכנים ו/או בתכני האתר.

צרו עימי קשר

השתכנעתם ?? יותר ממוזמנים ליצור עימי קשר, לקבלת פרטים נוספים ואשמח לתת לכם מענה על כל שאלה ותהייה