הבלוג

גרשון דנקנר

המסע המקצועי של גרשון דנקנר

המסע המקצועי שלי ארוכת השנים התחיל למעשה בכישרון שלי (אני תמיד מקשר את זה שאני בן מזל דגים) מאז ומתמיד הייתי בתחום היצירה, מאוד אהבתי ליצור, לייצר, להרכיב, להלחים (חוג אלקטרוניקה) ואם זה לצייר (חוג ציור 3 שנים) וגם בבית הייתי מפסל פסלי דמויות מפלסטלינה או כותב ויוצר סיפורים לתיאטרון הבובות שגם את הבובות הייתי מייצר מפרי דמיוני.

עם השנים שגדלתי ובתיכון הייתי במגמת עיצוב המוצר , שם באזור השנים הללו גם התחלתי להתעסק עם תוכנות גראפיות כמו פריהנד (שבכלל נעלמה וכיום עובדים עם אילוסטרייטור) ותוכנות גראפיות בעלי שמות משונים, לאחר הצבא למדתי במכללה להנדסאים בתחום של "תקשורת אינטראקטיבית" שם מפוצץ ללימודי בניית אתרים ומדיה, ושם הגשתי פרוייקט ענק שנוצר כולו ב"פלאש" ( FLASH ) האגדתית שכלל תיכנות בפלאש וגם אנימציות…האאממ,כן..ההגשה/בחינה הייתה מאוד קשוחה.

בנוסף הייתי משתף את הידע שלי בפורום של מכללת מנטור , פורום "זמן דיגיטלי" בנישה של תוכנת פלאש, עד כדי כך שמשתתפים רבים (בין אם היה הוא או היא) ממש חשבו שאני זה מנהל הפורום והייתי למעשה כאחד האדם, הייתי מגיב לכל אחד ולכל אחת עם שאלותיו ושאלותיה עד לפתרון מלא….ואפילו הייתי דואג לוודא להצלחה של השואל/ת – אם היה מדובר באנימציה או תיכנות בתוכנת פלאש….
יייאאא, איזו תקופה מדהימה הייתה……

לאחר לימודי ההנדסאים (כמובן קיבלתי תעודת הנדסאי תקשורת אינטראקטיבית בהצלחה)
למדתי בעוד שני מכללות נוספות פיתוח אתרים – במכללה שנה ובמכללה השניה הראויה לציון האקר-יו כשנתיים (הייתה מלחמה באמצע , קראו לי למילואים ואז היה לי בלאק-אאוט טוטאלי , לא זכרתי כלום ) אז מנהל המכללה אישר לי ללמוד שנה נוספת אשר בה גם סיימתי עם פרוייקט בהצלחה וקיבלתי את תעודת המכללה שסיימתי בהצלחה.

לאחר הלימודים התחלתי לשלוח קורות חיים ,במקום אחד עבדתי כמעצב אתרים, במקום אחר עבדתי כמפתח פרונט-אנד (זה למעשה מה שהגולש רואה) בסטארט-אפ שהחברה יצרה אפליקציה לפייסבוק, ואז הייתי מעביר את מה שהייתי יוצר למפתח צד שרת. הייתי עושה (סליחה על הסינית) Html,Css , הייתי במספר מקומות עבודה עד שהגעתי למקום העבודה שמאוד אהבתי לעבוד שם ובו גם למדתי המון המון על WordPress , שם ממש פיתחתי את האתרים שהמעצבת אתרים הייתה שולחת אליי את הסקיצות ואני הייתי מפתח ב PHP את האתרים שהמעצבת עיצבה בתוכנת העיצוב בה השתמשה.

בין העבודות השונות, הייתי מתאמן רבות גם בבית , עיצבתי לעצמי אתרים, פיתחתי לעצמי וללקוחות שהיו לי אתרים, תחילת דרכי כעצמאי התחלתי ביצירת אתרים עם מערכת לניהול תוכן הנקראת ג'ומלה, הייתי מעצב ומפתח תבניות לאתרים…. עם הזמן וגם הלמידה בעבודה כשכיר שידעתי איך לעבוד עם וורדפרס אז כיום כעצמאי אני מעצב ומפתח אתרים ללקוחות בהתאמה אישית במערכת הניהול התוכן וורדפרס.

כמובן שבכל הזדמנות שמתאפשרת לי אני תמיד הולך לכנסים, הרצאות, הלמידה לעולם לא מסתיימת, גם לומד דרך קורסים דיגיטליים או קורסים חינמיים דרך יוטיוב.

אז אם הגעתם לשורות הסיום הללו (ואגב, תודה על הסבלנות) עם ניסיון כזה אתם הכי יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ובידיים מקצועיות להגיע אליי וליצור את אתר החלומות שלכם….

את המאמר הנ"ל שקראתם זה עתה הינה כתיבה מקורית שלי לכן כל הזכויות שמורות לכותב המאמר (לי בלבד) לכן אין לשנות, לשכתב, לתקן, למחוק, להוסיף, להעתיק, לצלם, לשכפל, לפרסם, להציג בפומבי, להפיץ, למסור לצד שלישי או לעשות כל שימוש אחר, מסחרי או לא מסחרי אחר בתכנים ו/או בתכני האתר.

צרו עימי קשר

השתכנעתם ?? יותר ממוזמנים ליצור עימי קשר, לקבלת פרטים נוספים ואשמח לתת לכם מענה על כל שאלה ותהייה